الأربعاء، 9 نوفمبر 2011

قالـوا هذا العيــد :

الجـــزار: إمـا أنا أو الفـــروة:))
الخــروف: وإنــه ليحــز في فروتي ما الاقيه من جـزارين حتتي:)))
شفيـق: أنا دبحت واندبحت وماتلبسليش صوف الوطنية:)))
سليمان: الخرفان غير جاهزة للدبح:))
البرادعي: مش هندبح تاني يامني:))
الاسواني: كلهم أبـوفروة:))
العيسوي: ماعندناش خرفان:))
مرتضي: سيديهات الخرفان كلها عندي:))
عكاشة: لو عرفت فروة الخروف فيها كام شعراية حانتخبك رئيس جمهورية يابرادعي:))
بكري: ارجوكم ارجعوا وسيبوا الخروف يكمل علفته:)) 
خالد صلاح: كلـمة واحـدة: مـــااااااااااااااء:))
يعقوب: في موقعة الأضحية.. قالــت الخرفان للجزار: نعـم، السلخانة سلخانتنا.. واللي مش عاجبه يروح يندبح في كندا :))
حسان: أقسم وأنا ارتدى الآن ملابس الإحرام ان العيش هو اللي حمي الفتة:))
السلمي: المعترضون ع الفتـة الفوق دستورية التي قمت بإعدادها مالهمش في الطبيييخ:))
عمرو مصطفي: يعني ايه "مأ مأ مين قدك؟"..عايز تقول ايه ياعدوي؟!! حاتلاعبني بالخرفان حالاعبك، انا حيوان وبافهم لغة المعيز كويس:))
تـامر من غمرة: السلخانة مليانة خرفان اجانب.. وبيتكلموا انجلش لانجودج كويس.. وبيقولوا "واتر" .."واتر":((
عادل إمام: عمل ايه الخروف عشان يندبح:))
طلعت زكريا: مايحدث في السلخانة دبح وسلخ وعلاقات جنسية كاملة:))
...
أبوذكري ..
9 / 11 / 2011

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق